Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
May 27, 2005
Image Size
494 KB
Resolution
900×890
Thumb

Stats

Views
4,676 (3 today)
Favourites
211 (who?)
Comments
45
Downloads
2,213
×
Terran and Beastgirl by Nylak Terran and Beastgirl by Nylak
Edit: Yay, I won! xD *ego boost* Thanks for all the votes, guys. Infinite smooches. ^__^!


Before some dumbass comes out and states the obvious, I am perfectly aware that they are the wrong...gender. >__>; It's for a "gender bender" contest hosted by :iconteentitans:.

...This is so wrong.

This was amusing to draw (I started at 9:30, and when I next glanced at the clock it was 2 in the morning), but the god of Teen Titans apparently didn't like me last night, because I kept on screwing up. x_x; Drawing on the wrong layers, lineart on the colouring sheets, and then there was the "Damn, Terra had a belt thingy!" and "Damn, Terra had goggles!" and by the time I got to "Damn, Terra had gloves!" I had given up amending my mistakes. >_>; I really do need to start using references.

I was gonna do a background, but by 2 am I was tired and pissed off at my multiple mistakes and wanted to sleep. :D

Done in Adobe Photoshop Elements 2.0. Clocked at 4.5 hours.
Add a Comment:
 
:iconmimikatjustdied:
mimikatjustdied Apr 28, 2013  Hobbyist Artist
his hair looks so .......fluffy
Reply
:iconamy-usagi:
Amy-usagi Jan 29, 2012   General Artist
I love this **!!!
Reply
:iconsurfgirl101:
SurfGirl101 Dec 13, 2010
nice genderbending
Reply
:iconlindsay711:
lindsay711 Sep 7, 2009  Hobbyist Traditional Artist
terran is hot lmao
Great work!
Reply
:iconth1nk-g33k:
You made him so hot, holy shit.
Reply
:iconlifesux7:
thats so good!! terra is...or should i say terrence is hott<33
Reply
:icontaserwulf:
Taserwulf Mar 30, 2007  Hobbyist General Artist
This pic is awesome, even though it makes remember that Terra is gone! Oh, well, maybe she'll come back...Good pic, I love it!
Reply
:iconbrink0war:
brink0war Mar 2, 2007
I think terran looks like terra's brother, geoforce rather than the guy version of terra
Reply
:iconterra0401:
Nice, the profile of Terrance is amazing and BG as a dog looks hard enough. Bravo. Excelent job
Reply
Add a Comment: